У Національному Києво-Печерському історико-культурному заповіднику вийшло друком наукове видання
Музейна педагогіка – проблеми, сьогодення, перспективи. Матеріали Шостої науково-практичної конференції (26–27 вересня 2018 р.) / Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник. – К. : Талком, 2018. – 124 с., іл.
До збірника увійшли розвідки учасників Шостої науково-практичної конференції щодо проблем розвитку музейної педагогіки, питань сучасної інтерпретації історико-культурної спадщини та використання її потенціалу в освіті і вихованні дітей. Учасники конференції – музейники, наковці, викладачі вищих навчальних закладів, керівники й педагогічні працівники вищих, загальноосвітніх, середніх спеціалізованих установ, закладів позашкільної освіти, педагоги-психологи, представники громадських організацій та ін. У своїх статтях вони узагальнюють набутий досвід та визначають закономірності, методи і форми діяльності у музейній педагогіці.
Рекомендовано до друку Вченими радами Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника і Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України.
Публікацію здійснено спільними зусиллями відділу музейно-освітньої роботи і видавничого відділу НКПІКЗ.
Зміст видання за посиланням